puss

Kom precis hem efter ett två timmars gympass, känns underbart!

För övrigt så hade jag en av dem bästa helgerna jag haft på väldigt länge. På fredagen var jag med Nina till Stockholm. En snabbis bara eftersom hennes piercare svek henne. Käka sen hem. På lördagen kom Martin hit och vi kollade på Hitta Nemo:D sen drog vi till Älvkarleö på fest. Kom i säng klockan tio på morgonen (Y) Mycket trevligt! Men vad som inte är trevligt är att jag har fått urinvägsinfektion igen, tredje gången gilt på bara ett par månader.

Nu ska jag kolla på Jönssonligan och dynamit Harry:D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lider med dig! finns fan inge värre än urinvägsinfektion! <3

2011-01-24 @ 19:58:44
URL: http://www.friba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0