winter´s coming

Snart ska jag få maaat och bli en människa igen!

Har lite jobbigt nu. Vädret och jag är inte bästa vänner. Kan man bli allt annat än deppig när himlen ser ut som pölsa:s och snart kommer snön och kylan med på allt. Men jag ska inte låta mörkret ta mig! :D Nu ska jag tänka på alla långpromenader i snön, koppar choklad, pepparkakor och snögubbar istället. Jag ska inte tänka på dem kalla mornarna då man inte vill något hellre än att klamra sig fast vid sängen, bli arg på sig själv för att man är IQ befriad nog att inte klä på sig ordentligt och jag ska framför allt inte, inte, inte tänka på dig. Det känns redan bättre..eller?



Nu är det er tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0