GAAAH

Jag har tråkigt:] men snart bär det iaf av till stockholm på fest, ska bli riktigt nice!
Får se om jag ockar knäppa lite fina kort som jag kan dela med mig av.

Ända sen vi var små har du behandlat mig som en docka. En känslolös docka som du kan ta fram och leka med när det passar just dig, för att sedan slänga iväg mig igen. Men nu är det slut på det! Jag orkar inte mer, du har sårat mig så mycket att du nog aldrig kan få perspektiv på det. Jag har sårat dig också, men nu är det inte jag som beter mig som att livet inte har konsikvenser. Jag älskar er alla vänner som verkligen bryr er om mig! Utan er skulle jag inte klara mig.

Så det var dagens klagomål. men nu kan jag lämna det bakom mig för idag.

Kommentarer
Postat av: Dessie

:( <3

2010-09-04 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0