Will it be our last dance tonight?



Tänkte uppdatera lite om gårdagen. Ganska trevlig fest tills alla bråk började. Jag och Kjell drog ganska tidigt hem till honom och sussade. Vaknade av att han petade mig i ögat, HA! Umgicks med honom och hans syrra hela förmiddagen innan det bar iväg hem.

Jag sitter och smälter maten nu. Åt för mycket som vanligt. Jag har falsk bullemi - jag glömmer bort att spy efteråt x) skämt och sido. Har asa tråkigt med en ångestfylld men ändå ganska lugn känsla i kroppen, men ändå flumm. Vad jag har ångest för just nu vet jag inte. Hjärnan kanske tror att det är söndag idag höhö. Anders slutar jobba vilken minut som hellt och då kommer han väl hit efteråt antar jag. Får se vad kvällen har att bjuda på!




Bjuder på lite skön musik såhär på eftermiddagen: Stained Red från Uppsala. Nils Jansson som sjunger, eller Kung Henry;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0