tråkig datakunskap


1. Hur gammal är du om fem år? 
22 
2. Vem var den sista du träffade? klassen
3. Hur lång är du? 167,5
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Hitta Nemo
5. Vem ringde du senast? Anders
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "tänkte säga samma sak:p sov gott gumman" Kjell
7. Vad är dagens planer? Efter skolan blire gymma och sen plugga
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar inte att prata i telefon för jag har aldrig mottagning xD
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? inte tillsammans längre
10. När såg du senast din mamma? snart 2 år sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå-gröna
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, han blev min :]
14. Vilken är din favoritplats? mitt hus
15. Vilken plats föredrar du minst? instängd i en hiss med nån jag hatar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis på en fin restaurang
17. Vad skrämmer dig? att bli lämnad ensam
18. Vem fick dig att skratta senast? mina egna mysko tankar 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jaooo
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan is tha shiet
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? två stycken, södermanland och uppland
24. Har du någon gång spytt? kan jag inte förneka
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? alltihop x)
26. Är du social? ja för fan!
27. Vilken är din favoritglass? all glass är god för det är ju glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en glassmaskin
29. Tycker du om kinamat? helt okay
30. Tycker du om kaffe? nä jag ska dricka o´boy tills jag dör!
31. Vad dricker du till frukost? oftast mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? väldigt olika
33. Kan du spela poker? alltid
34. Tycker du om att mysa? det är väldigt trevligt
35. Är du en beroendemänniska? nee tror jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? två av mina lärare x)
37. Vill du ha barn? 2 st
38. Kan du några andra språk än svenska? engeldå
39. Har du någonsin åkt ambulans? nä det har jag sluppigt
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? konserter, sprit och presenter
42. Äger du dyra smycken? jaoo
43. När känner du dig lycklig? ???
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? macka till frukost
45. Vem är den roligaste människan du känner? hubba xD
46. Välj ett ärr på din kropp? ett ärr jag fick av katten som rev mig vid bekinilinjen
47. Vad har du för ringsignal? Bound to violence-Hatebreed
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nånstans
49. Flirtar du mycket? jag flirtar på ett skämtsamt sätt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i farsans sovrum som nu är mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0