I wanna be somebody too



Hade en skit trevlig kväll med jempa och massa andra människor igår. Blev först bjuden på jättegod mat där sen bar det av till makrillen och träffa lite brudar som förfestade till krogen. Hem till jempa igen och sitta och dreggla över Jay. Jag som inte skulle se Idol (a) haha. Vi följde med Pontus och Gren och åkte ut och sladdade kort där efter. Det gör man alldeles för sällan!

Det var väl det som hände och nu sitter jag i soffan med Simpsons i bakgrunden och lyssnar på W.A.S.P. Har ont i halsen och näsan min är mer som en kran just nu. Det är beckmörkt ute och klockan är bara sju. Väntar på att få veta hur kvällen ser ut, men som vanligt är man bara nåns reserv. Jag är dessutom så less på att behöva tjata på människor för att dem ska vilja umgås. Då sitter jag hellre här. Man blir lätt lite smått sentimental. Jag gnäller nu, och ni kan sluta läsa, för gnäll är ju inte världens roligaste att slösa tid på, skriver mer för min egen skull. Har man ingen att prata med face to face får man kanske göra så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0