Höstlov

Tanken slog mig precis att det är det näst sista höstlovet jag kommer uppleva i mitt liv. Jävlar!

Dagen bjuder på gym, boka tid hos stoffe för att gadda mig sen hem till David och fira Isa:D ska bli jättekul! Hon fyllde ju 16 den 25 oktober, men jag som var så aktiv på min blogg då skrev aldrig något om det så därför säger jag grattis än en gång nu :D 

Jag har inte planerat mycket alls under lovet så hör av er om ni vill leka;D


                  Veckans låt jag nött: Placebo - Every Me Every You


Kommentarer
Postat av: Dessie

vi måste fan leka snart, as länge sen ju :O

2010-11-02 @ 00:25:41
Postat av: Isa

tack honey! :D <3

2010-11-02 @ 10:58:53
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0