heeeeeeeeeeej !

Dagen har bestått av att besöka Kirsti sen gymmet, vidare till konsum där jag satt och snackade med Anders och kollade på pensionärer. Sen blev det expressbuss till Gäfle! Det känns som att resan bara går fortare och fortare. Där borta gjorde jag en brownie med frosting som jag dekorerede:D men jag har upptäckt att låset till frysarna är vassa, fråga min underarm.

Nu sitter jag här och undrar över vilken film jag ska glutta på i natt. Hellst av allt skulle jag bara vilja ligga och mysa med älskling, men det är ju en lyx grej som jag får mest på helger.
Hur faen ska jag hinna baka bullar den här veckan?:S hade tänkt bjuda på det på praktiken..


I'm really not so with you anymore
I'm just a ghost,
So I can't hurt you anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0