Fredag den 26

Tänkte att jag skulle skriva lite om helgen! I fredags var det ju som sagt bio med bästa i Uppsala (Y) allt som allt var vi jag, David, Isa, Lizette, allan, calle, Jocke och Jesper. Var förbannat tråkigt att inte Anders kunde följa med. Alice i underlandet var bra, men jag fattade inte att det skulle vara som en uppföljare så jag satt och var irriterad över att ingenting stämde. Sen berättade allan hur det låg till och då klarnade det lite xD och David hade tänkt slänga minst ett kilo popcorn!:( som jag han rädda som tur var, han är en missbrukare! Jag hade jätte roligt att lägga massa popcorn i dem andras luvor (A) sen tog vi tåget till Tierp, alla utom calle och Jocke:P och medan dem andra satt i allans bil på väg till Yvre åkte jag 510an hem till Anders. Mysigt!!<3

Kommentarer
Postat av: Isa

skitkul! :D <3

uppföljare????????? :O

2010-03-29 @ 10:28:36
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0