Död åt skolan, död åt skolan, död åt skolan!!

Skithuspappret på Clarion Hotel Winn är limegrönt och luktar tant parfym:D

Jag längtar som fan efter helgen, och Anders och glass! Vill ha massa glass.
Idag var det köket som gällde, kändes kul att vara tillbaka där men saknar praktiken som fan. Jag hade roligt åt Pontus som inte fick käka ifred för att han skulle fixa efterrätt hela tiden x) hihi. Jag köpte med mig biff och béarnaise + pommes hem, fy fan vad gott och tjockt! :D
Imorn blire äntligen bio med folket, men bättre sent än aldrig heter det ju. Kommer bli grymt kul! Hoppas att Alice i underlandet är bra, jag är ju liksom med i den;)

Och nu snart börjar simpsons men jag har ingen att kolla med, skulle ju vara underbart om Anders låg här i sängen breve mig (A)

Det var nånting om befruktning, det var nåt om hur man gör
Det liksom for omkring, det måste varit pollen

Kommentarer
Postat av: Lizette

äntligen ska vi få träffa davids kompisar :D <3

2010-03-26 @ 13:52:13
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0