APU!!

Hade min första praktikdag igår, men var så slut då så jag vägrade blogga och gick och la mig för att sova klocken åtta x] det är väldigt kul, förutom att dem kan vara rätt taskiga och komma med dumma kommentarer ibland, den enda riktigt snälla där är nog Anders... men vafan jag tar inte åt mig. Dem kör ju lite med praktikanten, låter henne diska och typ bara hacka grönsaker, men skulle jag nog också göra i början xD
Jag hoppas att jag kommer att passa bättre in i gruppen sen, men det var ju bara dag 2 nu såatt, men känns som jag har varit där skit länge redan. Ska nog bara jobba lunch nu första veckan och sen blire kvällar. Kommer förmodligen hända mer då och jag kommer få mer erfarenheter av det (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0