Ny dag


Lördagen blev väldigt lyckad måste jag säga. Trevligt krök med folket vid badet. Ewe, jag och Axel övernattade i Västland. På söndag morgon vaknade jag upp hos Marcus vid 9 tiden, det visade sig att dem andra också var vakna. Ewe och jag tog bussen hem till mig sen och kollade på Flykten från hönsgården x) senare på kvällen åkte jag och Anders hem till honom<3







Piers grogg skar sig lite

Nu ska jag ska jag snart göra mig i ordning och sen bär det av till Tierp för att fira Frida<3 Grattis!



Kommentarer
Postat av: j

sånt där skum blir det om man gör grogg på doleys (stavning?) och cola :D <3

2010-06-24 @ 17:33:32
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0