lite uppdatering då;)

Nu har brorsan och co åkte hem - lugnet har infunnit sig igen.

I lördags åkte vi till lövsta och kollade lite, mest i hopp om att den där Pettsson och Findus världen eller vad den heter skulle vara öppen. Men vi hamnade på något café och fikade. I Lövstabrukbroshyren stod det om caféet och att dem hade nybakat, "nybakat" från lidl! (Jag kände igen kakan) Sen gick vi in på nån äcklig loppis. Jag hatar verkligen loppis. Och det luktade verkligen gammalt och unket där inne. Man vet ju inte heller vad människorna har gjort med dem sakerna innan. Kalla mig tönt, men jag tycker det är NASTY! För att skriva något possitivt: Jag fick med mig en ny nödutgångsskylt till samlingen. I plåt;)                                                                         På kvällen blev det grillat med en liter bea! :D åt tills jag trodde jag skulle spricka.

Nu väntar jag på att ewe ska komma hit så ska vi vaxa benen - farväl kamelpälsen!

Jag ska förklara allt nån gång
Nån gång när vemod byts till ljus
men vägen dit kan vara lång och full av berg och sten och grus
men ingen väg kan vara lika svår som lång
och inget mörker utan ljus

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0