JAG VILL HA GLASS!!!...I STOOOORA LASS

Nu måste jag säga att jag varit dålig på att skriva. Men vem skulle inte vara det när det är stekarväder ute, man umgås med massa trevligt folk och då inte har tillgång till någon dumburk höhö. Mitt liv består nu av just * träffa trevligt folk * träffa Anders * och gymma. De är livet de!

Men i tisdags blev de till att dra hem till Lizette, resten av gänget kom sen:D vi hade kul som vanligt, och lite creds till mig som plingade på rätt ställe för en gångs skull. Jag slaggade över där och sen dagen efter bar det av till Skutskär för att träffa Tomas och Linda, lilla Mathilda som dem var barnvakt åt och Lindas nya vovvsing, alla älskar den valpen! Underbar! Jag stannade över natten även där och idag blev det till att ligga och steka på stranden för första gången för i år. Det är inte min grej precis men ibland så funkar det! Därefter bar det av in till Gävle och på vägen in var det en trafikolycka. Var lite lustigt att höra om det på radion typ samtidigt x) Vi fick med oss lite kläder hem och fyllde magen med donkenmat (Y)

Nu sitter jag och väntar på att Anders ska komma och visa sig<3
Har saknat dig baby!

Så nu vet ni om jag är lite inaktiv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0