hejsan bloggen!

Jempa åkte precis hem:( nu blev de la tråkigt här, sitter och funderar på vad som ska hända ikväll? Glass ska jag iaf äta!

Dagen började med att jag och ewe åkte till Tierp och jag gick vidare till gymmet. Nästan helt tomt där och det var ju skönt. Sen gick jag hem till jempa och vi var där en stund, köpte bl.a. födelsedagspresent till hennes syrra Anna och åt lite potatisgratäng:D superkul att träffa henne igen, det var allt för länge sedan! Vi åkte hem till mig en stund också som ni förstod eftersom jag skrev att hon åkt hem - men ajja! Lyckad dag:D och än ären inte slut!

              

                               Jääänny!<3 saknar henne redan^^

Kommentarer
Postat av: j

nåå gumman :D vi får hitta på massa saker nu på lovet ju :D <3

2010-06-14 @ 20:14:31
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0