halv suuuu

Klockan är nu halv sju på morgonen och jag kan inte sova..man kanske skulle gå upp nu och ta vara på dagen. Luring!! Skulle ju aldrig hända x) 
Jag var och våldgästade hos natta igår. Vi kollade äntligen på taKiDA dvdn. Den var awesome! Och stissen satt och skrattade åt oss, precis som det ska va! På kvällen blev det till att umgås med Jens, makke och Pernilla. Kul som fan och mycket dricka bjöd dem på, när jag skulle sova var den där välkända karusellen där igen. Anders var också gullig pojkvän som körde hem mig (A).

Looking at a photograph, the hands starts shaking,
Tears are falling so fast.
I will not get over that, the mainstay has fallen, she passed away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0