Every rose has its thorn

Jag sitter och kollar på Simon And Tomas, jag tror jag älskar dem! Så roliga xD HAHA. Dem tjabbar som två gammla kärringar (Y) Förutom att sitta och kolla på dem så har jag absolut ingenting att göra och har asatråkigt! Jag vill att Anders ska sluta jobba och komma hit snarast x)
Nu känner jag hur magen börjar kurra och att det skulle vara gott med biff och bea, men jag känner samtidigt ett enormt sug efter mjukglass. Bennys mjukglass mä strössel = himlen. Såattee!



And I know that you'd be here right now
If I could have let you know somehow

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikkan! Jag är hemma hela tiden typ.

Har inte fått jobb än. Vet inte när det blir.

Men det är bara att titta förbi när du har tid.

Förhoppningsviss får jag hem Diiva vilken dag som helst :)

Men kan inte svara på mess, så slå en plineling när du vill komma :)

2010-06-15 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0