Ett och ett halvt år idag<3

Det blev en tripp till Karlholm på midsommarafton men det var inge drag där så jag och älskling följde med Pier och ludde till Österby, nästan lika dött där, men bara nästan. Sen har jag även hunnit med Lövsta, ett par dopp i Tämnarån och börjat läsa Bruce Dickinsons biografi - det sista ska bli awesome! Jag har även fått en varigt sår på benet, det har jag nog inte haft på 10 år sen man cyklade omkull nere i Strömsberg x) lyckat att det var jag själv som råkade riva mig, höhö.

Sen träffade jag en rolig sprick inne på Konsum idag x)
- Vad har du där på armen? Är det en indian?
- Nä det är ju en eddie..
- Det var en ful gubbe det
- Den är snygg!!!

Varför kommer man på dem bra svaren i efterhand för? Haha, det kunde ju liksom blivit lite fyndigare.
 

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0