Det är tanken som räknas, right?

Idag tog jag mig äntligen i kragen och tvättade lite kläder. Men det dryga är att på dem flesta plagg står det att dem ska tvättas separat eller handtvättas, så det tar sin lilla tid! Sen efter det började sockersuget sätta in och jag gjorde chokladbollar:D men jag tycker inta alls att hemmagjorda är godare än köpta, tvärtom! Jag tror det är dem där e-ämnerna som görett ibland!;) 
 
Imorn ska jag kolla på Isas avslutning, ska bli kul som fan:D Ledig hela dagen så jag får sovmorgon. Drömgrejen för mig hade varit att ta sovmorgon till klockan tre (en timme innan vi ska samlas utanför kyrkan), men jag ska nog göra lite nytta för mig kropp och gymma innan! Och frågan jag alltid ställer mig när jag ska skriva "gymma" till någon över sms: Stavas "gymma" med ett eller två m? Gymma, gyma, gymma,gyma?

But she don't sleep at night, afraid to turn out the light
Cause they kept pulling her hair
Wouldn't leave her alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0