Dennis 7 år

Jag sitter och funderar på vad den här dagen har att bjuda på:/ jag hatar att stå utan planer såhär. Jävligt synd att jag inte Moa och jag kunde leka idag. Jag kommer sakna tanten som fan hela sommaren. Jag ska iaf be farsan köra mig till gymmet snart, eller jag kanske ska gå dit istället:D

Igår var jag iaf och hälsade på dessie, känns som att det var tusen år sen och det var verkligen på tiden! Vi satt vid Aspen ett tag (nostalgi!) och förflyttade oss sen hem till henne. Jag fick paket:D inte bara ett heller utan tre höhö. Hon är söt hon. Men så var jag ju så duktig att jag glömde dem. Hade varit kul att ha den där svampbob ritboken nu måste jag säga...väldigt kul.

Now it's burning his hands, he's turning to laugh,
Smiles as the flames sear his flesh.
Melting his face, screaming in pain

Kommentarer
Postat av: dessie

hhahhahahahha! xD

2010-06-19 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0