Bajsförkylning!

Jag tror att jag inte kommer kunna genomföra vissa grejer nu i veckan pga den:( men då menar jag inte Green Day! Det känns som att det är en massa gubbar som har grillfest i huvet på mig, ögonen hettar. Men bekväm som man är så har jag inte så mycket emot att ligga i sängen som en grönsak.

Nu ska jag käka upp munkarna som Anders kom med till mig:D han vet att vägen till mitt hjärta går genom magen (A) haha men skämt och sido...han är bäst!<3

En liten egobild bjuder jag också på såhär på onsdagsförmiddagen, helt utan anledning:D

 Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0