7 juni 1993!

Idag är det ingen vanlig dag - för idag är enda dagen någonsin jag fyller 17 år x) får se vad dagen har att bjuda på!

Jag tänkte berätta lite om helgens konsert, Green Day på Ullevi:D

Isa, jag och hennes farsa förflyttade oss ner mot götet på fredagen. Vi var framme strax innan 06.00 har jag för mig. Det var fan inte det lättaste att ta sig till Ullevi haha, men tillslut så! Vi hamnade i kön offeciellt klockan 06.18 typ. Då var det bara hela dagen kvar innan allt skulle börja och det pirrade i magen x) Vi satt och klunkade vatten som fan och varmt vare verkligen!

När vi väl kom in så hamnade vi längst fram, helt underbart! Johnossi var skit bra, blev glatt överraskad strax efter insläppet att dem skulle vara förband. Sen spelade även Joan Jetts and The Blackhearts - helt attitydslösa!
Och sen Green Day, helt galet bra konsert! Kan inte säga mer än så.

Men vi missade nattbussen hem, verkligen inte det roligaste! Vi fick sitta på centralen i Göteborg från klockan 00.00 tills bussen gick 08.00. Blev så jävla less på en lodargubbe som gick runt och erbjöd svart taxi typ fyra gånger, vad vare han inte fattade första gången..
Det var iaf så sjukt skönt att komme hem sen, få ligga i sin egen säng och ta det lugnt. Bästa helgen på länge!



Isa och jag fick nummer 124 och 125 i kön

Kärlek, var inte kärlek
menat som något enkelt att ge
när blev kärlek så svårt att få

 

 


Kommentarer
Postat av: Dessie

GRATTTIS! :DD <33

2010-06-07 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0