sötlasse på Gasklockorna

Nu har jag inte delat med mig så mycket av vad som händer igen. Skäms på mig. Men vi kan ju ta det lite baklänges;)
Igår åkte jag och farsan och skulle hitta tapet till mitt nya rum. Äntligen säger jag bara! :D det bästa kommer bli att jag kommer kunna ha trummorna på rummet - JIPPIE!

Och i Onsdags, då ni, då var jag och jempa på lasse i Gävle. Var skit kul och han är ju så jäkla bra live! Var skönt att varva med nån lite mindre konsert där man kunde andas och bara njuta av musiken utan att behöva försvara sig mot folk som trängs. Jag hade en underbar dag med bästaste Jänny:D snart lär vi boka in en ny konsert så man har något att se fram emot.



så söt (A) köpte med mig en affisch och en sån där osexig tygpåse hem


Kommentarer
Postat av: j

dejt nåndag ? :D <3

2010-08-10 @ 23:01:40
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0