Söndag

Nu har snart ännu en helg gått. I fredags träffade jag Hanna. Det blev ett snabbdopp i bergstäckten sen hem till dem och chilla bara. Det bjöds på supergod mat som Hannas mamma och moster fixade. Efter det var vi duktiga och gjorde en fucking kladdkaka x) "du som är kock" fick jag höra flera gånger höhö. Hemfärd från Bennys med mjukglass var inte helt fel:D

I lördags, igår då, träffade jag Isa:D hon hjälpte mig med bloggen men det krånglade så vi la det åt sidan tills vidare! Men blir ny design snart såatte;) sen spelade vi tjejsnack (NOSTALGI) och jag fick stå vid deras öppna fönster och skrika att jag älskar killar, Yeah!

Nu ska jag snart till Viktor, sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0