ljuva ångest

Som den förra rubriken sa så funkar nu mitt internet igen och jag kan fortsätta att uppdatera.

Igår åkte jag till Skutskär för att träffa Tomas och Linda. Det var verkligen på tiden! Vi gick ner och badade och efter det blev det makaroner och köttbullar. Vet inte vad gossen gjorde, men det knullade ju fan i käften när man åt det. Det är ju inte varje dag det blir så av köpe-köttbullar. Mat är ju i och för sig alltid godare hos någon annan konstigt nog men Tomas är en liten kökshora han också;)

Lite senare befann vi oss i k-holm hemma hos Mark in tha park och Debra. Underbarare människor får man ju leta efter! Dem var urgulliga och bjöd mig på bussresa mot Gudinge. Men under omständigheterna (för mycket dricka) så stannade jag inte där länge. Och jag kan säga att jag aldrig skämts så mycket i hela mitt lilla liv som idag. Nu har jag verkligen nått botten och det får vara slut på idiotfyllor. Nu ska jag inte dricka något starkare än 5% på ett tag. Det är nog det smartaste jag skrivit i den här bloggen någonsin, såatte!

Förlåt alla..

Kommentarer
Postat av: Isa

sv; hahaha kul att höra :D men han var inte alls rolig i göteborg xD elr nu efteråt kan jag skratta åt det ;) tack för ditt svar! puss <3

2010-07-11 @ 23:20:44
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

sv2; tack själv gumman! hahaha så kan det gå ;) <33

2010-07-15 @ 21:12:30
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0