Internet funkar!!

Jag blev utmanad av Isa

Såhär går det till: Dom som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv på sin blogg. Och du ska också skriva in reglerna i spelet.

När man genomfört utmaningen ska man välja 6 nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dom för att låta dom veta att dom är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.
Jag har inte ätit godis på 3 år.
2. Jag är fullständigt beroende av glass!
3. Jag tycker inte om strömming.
4. Min stereo är trasig, sen väääldigt länge tillbaka.
5. Jag åkte polisbil för första gången igår.
6. Jag tror att människor aldrig någonsin förändras.

Jag utmanar

* Jenny Tygesén Forsman

* Linda Hawerstrand Gustavsson

* Moa Bergfoth

* Evelina Lund

* Linn Sjöberg

* Pontus Andersson


Kommentarer
Postat av: dessie

varför åkte du polisbil? :O

2010-07-12 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0