hellu

Som Isa och Lizette redan skrivit på sina bloggar så bär det av till David ikväll:D ska bli kul som fan att få massa kvalitétstid med gänget, men kommer sakna baby nått grymt! När jag kommer hem blire lasse med jempa:D

Det har hänt så mycket kul sen sist jag bloggade som jag vill berätta om, men tror ingen skulle orka läsa det, och jag skulle framför allt inte orka skriva ner det! Men igår vart det iaf tältning med trevligt efterlängtat folk, dem flesta som jag träffat innan hade jag inte sett på ett halvår minst. Vi var på ön med namnet Kläcken, mittemot låg Häxön. Tyckte vi skulle varit där istället, den ön hade ju mycket roligare namn.

Det var inte lite kallt den natten! Markus och jag låg och huttrade i hans tält som vi inte hade orkat fälla upp x) men den som är kinkig får inget! Vaknade vid 06.30 tiden, vilket var helt vansinne. Några timmar började hemfärden, vilket var väldigt efterlängtat. Var ganska sliten plus att mina ben är helt pissmyrsbitna. Men kul varé! :D


Kommentarer
Postat av: j

tack :D inte långt kvar til onsdag nu :D <3

2010-07-23 @ 19:47:03
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0