En dag på Rullsand

Det händer så jäkla mycket just nu så det är lite dålig update! Nu sitter jag och kollar på film, samtidigt som jag tänker på vad veckan har bjudit på hittils. Det har blivit både tältning, en tripp till ön och så blev jag firad i efterskott igår. Galet kul! Vi hamnade på rullsand och var där i stort sätt hela dagen. Fy farao vad jag har brännt mig på skuldrorna och axlarna. Hoppas att det omvandlas till en brun nyans sen x) efter rullsand bar det av hem till Isa. Där väntade mat och kubbspel, och även en present till mig visade det sig. Blev ju överlycklig när jag fick dessa:




Efter ett tag kom även Anders som följde med och badade vid Ullforsbadet. Jag har nog aldrig badat i så varmt vatten utomhus, så jävla skönt! Men man väntade ju bara på att ett vildsvin skulle flyta upp framför en.

Det var verkligen en lyckad dag! Kunde inte blivit firad på något bättre sätt!

Jag älskar dig Anders<3

Kommentarer
Postat av: Isa

aww, kul att höra! :D <33

2010-07-16 @ 14:51:21
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0