Aboooo

Om jag kanske ska säga något om kollektivboendet från förra helgen och nu i veckan? Dagarna hos David med gänget har varit helt underbara. Tyvär har jag inga bilder, tråkig som jag är. Men vi åt chips i stort sätt hela tiden så kanske inte det roligaste motivet.

Vi fick besök av våra respektive en del dagar och sen flyttade jag hem i tisdags för att vara fräch till konserten. Var kul att vara med i år och det lär göras om nästa!

Nu sitter jag och taggar Slayer till Sonisphere och känner att det börjar kurra i magen, hoppas farsan har börjat med krubbet iaf höhö. Vad händer ikväll då gott folk?

Jag trodde jag kunde läsa dig som en öppen bok
men jag förstår dig inte alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0