Gävle med natta

Var in till Gävle med natta idag:D jag var och snackade med min handledare Marcus på min praktikplats, han verkade astjyst(Y) sen efter vi käkat träffade vi på Rebecca, Karlsson och Johan inne på Carlings och var med dem tills vi åkte vidare hem till Karlsson. Det roliga var att jag hade sagt till natta tidigare under dagen att jag ville träffa dem, och om hon inte hade velat gå in på just Carlings hade vi aldrig gjort det x] sen tog jag en väldigt fin blastfilm på den där prinsessan och grodan som satt på en dörr vid bion...lalalala, införskaffader mig även W.A.S.P - The last command som jag ska spela så rutorna skallrar!
"Skratta och ha roligt är det bästa jag vet" xD
Vi säger att det är jag och natta på bilden, två glada idioter:D


Kommentarer
Postat av: Nathaaalie

Ruskigt skoj vi hade, måste göras om helt klart, MÅSTE!

Du är grym din filuuuur..



Håller med, vi är två glada idioter, bilden passar asbra!

2010-03-03 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0