Feeesteeen

Sen en sak till, eftersom jag inte hade blogg i fredags, så får jag väl berätta lite om den nu istället! :D
Det var en sån dag när man verkligen inte har någonting att göra, man har frågat alla om dem vill leka med en men man får ingen respons typ x] jag låg och kollade på Söderkåkar eller vad tusan den hette, nån fars med Stefan och Krister iaf, den var ju lite så där smårolig, riktigt låg humor:D sen gjorde jag mitt i alltihopa några havrebollar, som blev skitäckliga och åkte direkt i soptunnan.

Men hur som hellst, det slutar med att jag tar bussen till Tierp, till Aspius fest. Det var jätte trevligt måsste jag säga! Jag träffade folk som jag inte snackat med på flera år, så det var mycket att ta igen, många saknade ansikten:] jag var nykter alkolist den kvällen, men Camilla smusslade till mig lite vin och andra goa grejer lite då och då - det tackar vi för! Men det roligaste på hela kvällen var typ när festen var slut. Utan att gå in i detalj, kan jag iaf säga så mycket som att det handlade om en stulen högtalare som resulterade med en snöskyffel i skallen (Y) haha, jag har lite skadeglädje xD Moahahahaha..sen kom Jonas och hämtade den resterande ligan som skulle mot Västlands hållet.

Kvällen avslutades med När lammen tystnar, riktigt riktigt bra film måste jag säga. Både tessan och jag tycker att Hannibal Lecter är en sån söt liten gubbe x] för att lägga in lite reklam i det hela, aja det var allt tills vidare!



Kommentarer
Postat av: Dessie

Hannibal äger! :DD

2010-02-21 @ 22:40:04
Postat av: Moa

cool blogg bitch :D <3

2010-02-23 @ 12:51:48
URL: http://moasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0