Bowling i Uppsala!

Igår var jag, David, Lizette och Isa inne i Uppsla och bowlade, det var riktigt kul! Även om jag förlorade typ varje spel x) sen åkte vi hem och tjockade och hade lördagsmys ute i nybygget, och när dem trodde jag sov fick jag reda på att allan och Lizette skrattat åt mig på Rullsand när jag låg och snarkade - det är kompisar det! xD det blir hämnd!

Ja nu jag jag skaffat blogg till slut, som jag sa att jag inte hade tid med och aldrig skulle skaffa. Men jag står fortfarande fast vid att jag aldrig ska skaffa facebook! Jag kommer vara den enda i Svearike som inte har det snart, så det så:D

Om ett tag ska jag åka från David och träffa Anders.
Har saknat dig som fan, varje minut är du i mina tankar<3 Jag älskar dig!<3
Och dagens låt är fortfarande Animal (Fuck like a beast) jag är bästa på att nöta sönder låtar (Y)



Kommentarer
Postat av: Nathaliee

En blogg nu också.. Vänta du bara Fejsboken kommer du säkert börja med någon gång ;) Någon gån ska du se ;)

2010-02-21 @ 16:31:44
Postat av: jempa

2010-02-22 @ 09:18:12
URL: http://jenny
Postat av: jempa

hehe oj råkade trycka på enter! kul att du skaffat blogg :D puss älskar dig <3<3<3

2010-02-22 @ 09:18:59
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0