snart lov, snart lov, snart lov, snart lov




Skulle väl egentligen berättat lite om vad kärlek är för mig, men jag orkar inte vara serskillt filosofisk just nu. Orkar faktiskt ingenting. Har kommit in i en dålig sömnperiod, men det kan man val ändra på under lovet antar jag.

Slutade efter nationella provet idag. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Bara hålla tummarna nu att man klarar sig. Sen bar det av hem. Hade inget speciellt att göra så jag åt en massa pepparkakor. Nu har jag ont i magen. Jag borde veta bättre än att äta sånt till middag x) skyller på att jag är ung och dum!

Kommentarer
Postat av: Isa

sv; haha ja visst gör den xD

2010-12-16 @ 09:46:34
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0