Tidsfördriv kallas det, Jaoo!

Har ont i huvudet för jag är så trött. Är trött för jag är less. Är less på det mesta..

SENASTE
1. Kompisen du träffade: gänget på festen igår
2. Personen du pratade I telefon med: Anders
3. Du fick SMS av: Tomas
4. Du kramade: Kalle Johansson

IDAG
5. Kläder: jeans och linne
6. Bättre än igår:

IMORGON
7. Är det: torsdag igen
8. Planer: baka och träffa Anders
9. Något tråkigt som händer imorgon: en dag närmare skolan

FAVORIT
10. Nummer: 28 kanske
11. Färg: svart och grön
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: alltid
14. Humör för tillfället?: bajs

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vakna
16. Vad åt du sist?: pepparkaka
17. Vad irriterar du dig på?: finns konstigt nog alltid nått
18. Tror du på distansförållanden?: jadå
19. Vem tänker du på just nu?: en person
20. Tror du att personen tänker på dig med?: tror jag inte
21. Vart reste du sist?: Stockholm
22. Vad gjorde du igår kväll?: festade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mest morsan
24. Ler du ofta?: jag vet inte
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: skönhet är överskattat
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: näe
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: har ingen tröja x)

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: oja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: det händer
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på hur allvarligt det är

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jag har mina stunder
33. Vad gör dig glad?: kakor och Anders
34. Önskar du att du var lyckligare?: det kan väl alltid bli bättre
35. Är lycka överskattat?: nej snarare underskattat
36. Kan musik göra dig glad?: om!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: har hänt
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: nått sånt säger man BARA om man menar det
39. Har du en flick/pojkvän?: Yes!<3
40. Är du nöjd med det?: absolut
41. Är du kär?: ja

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: finns allt för många
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: näe haha
44. Är du en mobbare?: vad du ger är vad du får, säger jag
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? jaoo

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: inte speciellt
48. Favoritämne?: det praktiska
49. Värsta ämne :  samhäll
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jag vill inte ljuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0