Mycket bra gårdag

Igår var en ovanligt trevlig dag:D det hände ganska mycket.
Det började med att jag skulle ta bussen ut till Julö och Pier. Det gick ju ganska bra att hitta rätt iaf måste jag säga x) vi kollade på alice i underlandet (Y) me like, men sen det där luftslottet som sprängdes typ, var länge sen jag blev så irriterad på någon film x) Piers syrra kom även hem och vi satt och snackade lite med henne, och deras föräldrar. Mycket trevligt! Jag fick skjuts till bussen sen när det var dags för pojkarna att åka och plåga sig med löpning.

Efter det tog jag 7 tåget till Örbyhus och Linda. Dem satt och pimplade lite när vi kom fram och stämningen var på topp. Var mycket roligt folk där och ett par nya ansikten med:D Dock synd att inte dessie kom:(
Det blev ett sent tåg hem till sängen. Kunde somna med ett leende på läpparna när jag tänkte på dagen som varit.

Att en människa kan få en att känna sig så obetydlig och världelös, få magknip och klump i halsen. Människa, ja. För just nu vill jag faktiskt inte kalla dig vän.

Kommentarer
Postat av: Isa

sv; hihi så bra :) tack gumman :D <333

2010-08-11 @ 13:24:53
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv: hittade den på fb ;D jag vet fan inte om det stog något i dom xD

2010-08-12 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0