Valborg!

Igår vare kvalborg, som Jesper säger, men idag är det fan valborg! :D känns som det här kommer bli en bra dag, bra humör, alkoholintag med gänget(Y) Snart kommer Anders hit, då får han träffa min syrra för tredje gången, status på honom där x) sen åker vi till Ullfors och Lizette, med oss har vi en massa matiga grejer som vi ska införtära. Ska sluta skriva så konstigt haha. Vid sju tiden antar jag att allt folk kommer hem till David. Kommer sakna att inte kolla på an brasa i år, blir nog första gången i mitt liv jag inte gjort de, trååååkigt.

Men som alla uppmärksamma alicewallin-bloggläsare läste sist så skrev jag att nästa gång har jag en överraskning...den kommer senare den x)
Nu ska jag käka frulle:D 

Orden ekar i hennes röst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0