Nu äre söndagsmyyyys!

Sitter och kollar på två och en halv män och ska väl fortsatta plugga lite efter att jag berättat lite om gårdagen.

Jag och Anders tog 821an till ullfors om sen vandrade hela gänget hem mot David. Ida anslöt sig sen också. Vi skulle överraska David med en liten fest när han kom hem. Mycket busigt måste jag säga x) Och en mycket lyckad kväll :D ännu ett bevis på att man kan ha kul utan alkohol, det är sällskapet som görett! Av mig, Lizette och Isa fick David ett paket kondomer och en fårbarbara.

Anders och jag åkte hem tidigt och sen har jag spenderat hela dagen i sängen.
Men nu värker ryggen för att jag har böjt den i alldeles för många timmar, så nu ska jag sluta och käka glass istället!

Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut
Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division
Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0