Glad fucking Påsk!

Nu äre påskafton :D det är inte klokt, förra påsken var ju nyss, eller?
Jag skyndade mig som fan för att bli klar innan Anders kom, men så hade jag tagit fel med en hel timme haha -.-
men blev gladare igen när dem sa att Svampbob snart börjar på nikelodeon :DDDDD

Jag har inte orkat blogg på några dagar, vill inte känna mig låst av dummburken nr. 2 Men:

I torsdags var jag på restaurangen, det var synd att missafredagens matlagning, men men. Sen gick jag till gymmet. När jag sedan förflyttade mig till konsum för att köpa lösgodis till Anders ägg slog det mig att jag inte hade några planer för kvällen :( men då bjöd Isa över mig:D och som vanligt plingade jag på fel ställe haha xD såg på Lizettes min när dem kom att något var fel xD. Jag, allan, Lizette och Isa satt och flummade och lite senare kom även David :D kul som fan som vanligt! Sen åkte alla hem och jag fick skjuts av allan hem (Y)

Och den som tyckte det där var mycket att läsa, här kommer fredagen:

Som spenderades hemma hos Tomas och Linda, Elin och Haagamannen var också där och Tim såklart! :D jag hjälpte brudsen att måla om i köket, annars var jag riktigt osocial och satt bara och ritade av dem andra, inte på det snälla sättet x) Gårdagens citat:
Tomas: den här filmen är från 11 år den kan till och med Tim se...(ungen är 5 tror jag xD) höhö.

Och den som orkade läsa allt det där borde få nobellpriset:D
Sen när Anders kommer ska han få leta efter sitt påskägg sen åker vi till Tierp, vidare mot Uppsala med folket! :D
GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0