Folkan igår!

Jag kan säga såhär att jag mår precis som jag förtjänar! Imorse trodde jag att det var lugnt, men nu kan jag konstatera att jag för första gången kan säga att jag är bakis. D`OOOH!
Men jag får skylla mig själv haha, men jag är lite bitter över att jag valde att dricka rövin istället för vitt, dumma dumma alice! Sen slog det totalslint när snelinge började bjuda på rent. Men kvällen var väldigt trevlig innan dess, träffade massa folk, och skrattade gott åt en tönt som skulle nita lilliz men istället ramlade han xD

Men en sak som gör mig riktigt förbannad är folk som bara snackar med en på fyllan, då känner ju alla varandra liksom, men sen kan man inte snacka efter festen. Sånt tycker jag är skit tråkigt!

Jag är rädd, trots att jag är beredd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0