så mycket du har sjunkit i mina ögon



Jaa.. det här året var sista april en väldigt, hur ska jag säga, störd tillställning. Var inte så supertaggad och hade ingen sprit. Folk gjorde saker som jag aldrig i min vildasta fantasi kunde föreställa mig att dem skulle göra. Svikna förtroenden och den besvikelse och avsky man känner när folk sjunker ner i avgrunden bara för deras egen dumhets skull. En väldigt jobbig kusin och min kompis mumintroll till ragg lockade ändå fram en del glada skratt. Kvällen slutade inte som planerat. Det var jävligt kallt att stå ute och vänta på nattbussen i en och en halv timme. Meeen det var några som förgyllde kvällen, underbara nya kontakter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0