Du är som förbjuden frukt..



Får se vad som händer idag då. Jag vill in på crusing för det var fan bokstavligen år och dar sen! Hoppas att Lizette och allan har plats i bilen.

Jag och nina var till Stockholm igår. Fick med mig en klänning hem och lite tygmärken. Ja, ni läste rätt, en klänning. Dock ser det ut som en tunika så för mig är det en tunika. Var det inte jag som skulle köpa bikini..hmm. hittade inget bra på shock just då men ska kolla på hemsidan med. Sen käkade vi på kebab House. Kebabben i Karlholm är tio gånger godare! Mycket skit snack och skratt bjöds det på, men det är väl så det ska vara? Tack för sällskapet kan jag bara säga till henne.

Den konstiga känslan i magen kan inte försvinna. Jag vet att det saknas något i mitt liv och jag känner det enda ner till tårna. Jag vet precis vad det är, men vill väl inte inse, vill kanske inte öppna ögonen. En saknad som tränger djupt in i själen som jag inte kan bli av med. I morse vaknade jag gråtandes från en hemsk mardröm. Jag får tårar i ögonen igen när jag tänker tillbaka. En dröm där just den personen sårar mig. I en värld så nära men ändå så längt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0