kunde man dö av tristess hade jag nog gjort det vid det här laget..






Sitter på en helt världelös trafikant lektion. Har precis gjort prov som gick sådär, och så börjar Sten gnälla på min stavning, huh! Orkar faktisk inte göra något sånt där dataprov nu. Har inte lärt mig någonting alls på den här kursen så känns dumt att slösa prov som ändå kommer gå åt helvette. Då spar jag hellre dem tills jag kan något. Hatar dem här lektionerna. Känns ju bra också att ens lärare inte lyssnar när man säger att man inte förstår hans sätt att undervisa. SÅ! Behövde skriva av mig lite. Är ju ändå ingen idé att snacka med Sten för han har ignorerat mig två ggr redan. Vill inte bli avvisad igen.

Så nu sitter jag här och skriver. Dunkar i lite extra hårt i tangenterna för att störa dem andra lite, hih x) Sten och lärarkandidaten kollar lite på mig nu ser jag. Vill att klockan ska bli fyra så jag kan möta upp Martin och åka vidare mot Lizette. David kommer dit sen också, ska bli awesome! Synd bara att bästa Isa inte kunde vara med:(

Vad ska jag berätta nu då. Har äntligen trottsat kylan och går med skinnjacka. Nu är det vår bestämmer jag! Och snart sommar, sol och festival!

Trevlih helg:D

Kommentarer
Postat av: Isa

aww, saknar dig så mycket <333

2011-03-11 @ 16:24:38
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Dessie

faan vad jag hatar den den där jävla lärarkandidaten, har du fått köra me han nån gång? ;O

2011-03-12 @ 21:00:12
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0