Gråa dagar skyndar aldrig på



Kände verkligen att jag var fit for fight idag i köket. Gick super enda fram till lunch för då åt jag en semla och mådde därefter snuskigt illa. Toppade som fokus då x)

När vi slutat drog jag och klippte mig. Blev färgning också såklart, såg ju inte klok ut i skallen. Blev min naturliga plus lite svarta slingor. Jag har en liten förkärlek till slingor ja x) farsan märkte ingen skillnad han, får se om någon annan gör det imorn höhö. Lägger väl upp nån bild som ni kan sitta och dreggla till sen när jag orkar;) och finner motivation och lust för att knäppa ego bilder.  Känner att jag bara sitter och ordbajsar nu. Kanske borde ringa nån och snacka av mig lite.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0