Dag 18 – Min favoritfödelsedag


Har varit lite lat med den här listan men nu skare bli ordning på det med!

Min favorit födelsedag var nog när jag var väldigt liten. Jag minns inte ens hur mycket jag fyllde. Måste ha varit någonstans runt 4-5 års åldern. Såklart låg man och låtsades sova. Andades så stilla att jag själv inte hörde mina andetag. Mina uppvaktare som kom in gjorde verkligen den 7 juni till min dag! Det var både mamma och pappa som firade mig, med ett par som dem kände vars unge jag tyckte mycket om att leka med. Senare den dagen klappade jag massa hästar och brände mig på den sommar varma asfalten. En underbar dag.

När dem åkte hem hade dem lämnat en förpackning o´boy. Alice hade aldrig druckit o´boy förut utan bara sån där äckta choklad som skinnar sig så äckligt. Det var nog början på en livslång kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0