I´m back!

Nu var det vääääldigt länge sen jag skrev här, av flera anledningar. För det första så har mitt lösenord krånglat satan och jag har inte orkat tagit tag i det. Sen händer det ganska mycket nu så jag tänker inte alls på bloggen och när jag gör det blir jag ändå inte så sugen på att blogga då jag måste sitta på en smällhet vind då. Min dator avled nämligen i början på förra månaden. (R.I.P)

Tänkte inte skriva så himla mycket mer just nu. Ville mest bara visa att jag lever och att ni inte ska ge upp hoppet om min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Dessie

yeeeey! :D

2011-07-16 @ 16:32:16
Postat av: Isa

Svar: tack vännen, gullig du är!

2011-10-24 @ 20:42:31
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0