Dag 10 – Det här hade jag på mig idag




Ja det är väl inte det mista intressant egentligen haha, men jag hade jeans, svart linne, tröja. Sen hade jag även vinterkläderna på min innomhus för det är så förbannat kallt i a-huset. Blöööö. Inte kan man lita på mattanterna heller, de skrev på tavlan att det skulle bli potatisgratäng först, sen hade dem väl ändrat planerna liiiite grann för när jag kom dit var det potatismos. Potatisgratäng vs potatismos. Hmmm. Man blev lite besviken. Det är som att gå på en Backyard Babies konsert och alldeles innan dem ska in på scenen berättar dem att det blir Lasse Stefans som ska spela istället.

Mycket snack om ingenting. Vilken i-landsproblem. Jag gillar såna, dem är lite roliga x)

P.S idag fyller Lizette 18 så ett stort grattis till henne! :D<3

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tack Alice!! :D<3

2011-01-13 @ 21:47:52
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0