buuuu

Idag vare första dagen i varmkök igen efter jag vet inte hur många veckor. Vid tio tiden kom en reporter från UNT och snackade lite med några av oss och vips hade köket förvandlats till en fotosession. Ska bli kul och se vad han skriver, så håll utkik på lördag! Jag gillade honom. Han såg ut som en gammal nallebjörn med för stora löständer. Sen lovade han att komma till min framtida restaurang (Y)

Efter plugget blev det frissan i två timmar. Och vad som skulle bli mer rött i mitt hår resulterade i att jag tog bort allt det röda istället. Ska bli så skönt att slippa hålla på och tona hela tiden. Jag gjorde en liten svart slinga med, följde frissans tips. Kommer nog upp en bild förr eller senare på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0