We cant go on like this no more

Jag blir för trött, det tar för mycket energi från mig. Jag börjar tro att det aldrig kommer bli en förändring...

Dagen har bestått av två lektioner och sen vidare till gymmet - asaskönt:D
Var så kul för en biffig kille stod och studerade sina armar i en spegel och kunde inte dölja hur belåten han var så han stod och flinade för sig själv. Just då får jag ett sms och en busvissling når våra öron och han börjar le ännu mer haha x) vet inte om han fattat än att jag inte visslade på honom.

När jag kom hem så bakade jag en toscakaka. Det finns nog inget flottigare att äta! Men sååååååå gott ju!! Vilket resulterade i att jag käkade upp nästan hela på dirren. Kändes tillslut som om fettet pumpade rakt mot mitt hjärta! Det är inge bra att äta så goda kakor. Nästa gång ska jag göra en ganska äcklig kaka så att jag bara äter en bit (A)

Jag blöder kärlek

Kommentarer
Postat av: Dessie

du får göra en lite mindre kaka kancke? :P heheh

2010-05-25 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0