så mycket att säga

Jahapp då var det söndag igen då. Helgen har varit mycket bra, jag är nöjd :]
Hade bara hoppats på att Anders skulle varit här och underhållit mig lite. Annars ville jag bara påminna alla om att jag hatar söndagar! Bristen på saker att göra, eller kanske snarare viljan, gör att tiden inte skyndar sig precis. Tankarna fladdrar lätt iväg och man fastnar i gamla minnen. Minnen man hade hoppats vore verkliga i detta nu, tider man vill återuppleva. Jag är väldigt ledsen för att just du och jag inte längre är du och jag älskade vän. Tider man önskar att leva om liksom. Men som aldrig kommer tillbaka tyvär. Jag fäller en tår för mig själ när den tanken kommer över mig.

Bästa sen i helgen är iaf Jeanettes imitation av Kissie HAHA, får mig att småle:D

Never let it show
The pain I've grown to know
Cause with all these things we do
It don't matter when I'm coming home to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0