mogiisch gästbloggar !

tjaaaaaaa :D jag har fått alices tillåtelse att gästblogga, blev överlycklig för jag har aldrig gästbloggat förr, haha xD för er som inte läser min blogg (fy skäms) så heter jag isa modigliani och är en av alices käraste (hoppas jag iallafall, hihi)

idag har alice varit i tierp med lennart och handlat, bl a daimtårta :D satan så gott, hon har redan ätit halva så jag tycker hon ska spara halva till mig, men det kan jag väl bara drömma om... hon sitter och väntar på att den där teatern på tv ska börja, det är därför hon inte har tid att blogga ;) hon kanske har gjort något mer idag, huehue

själv har jag varit i uppsala hela dan så jag är helt slut nu! men det var askul, jag & mamma sprang runt och letade balklänning och fick till slut tag på en riktigt fin :D köpte lite annat också. sen kom pappa och vi gick på restaurang (y)

saknar dig alice men vi ses på torsdag! :D hejdå alices läsare, sug & svälj trevlig helg och träna sedan bort dom där 5 g kolhydraterna, snart bikinisäsong !

pusssss isa aka mogiisch ♥

Kommentarer
Postat av: alice

skita bra blogginlägg:D hjärta dig

2010-05-09 @ 11:15:41
Postat av: Isa

tack ska du ha :D puss på dig

2010-05-09 @ 14:59:50
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0